Mărturisire

Sunt păcătosul nevrednic
Ce nu-l iubesc pe Dumnezeu,
Nu am dragoste de aproapele,
Contrarul poruncilor sunt eu.

Gându-i la cele pământești;
Dacă mi-ar fi la Hristos,
Ar fi un semn că Îl iubesc
Și în lume aș trăi cu folos.

Dacă nu împlinesc poruncile,
Iată dovadă că nu-l iubesc,
Mintea nu gândește la Iisus
Și inima mi-o împietresc.

Nu cred în cele religioase,
La viață veșnică nu gândesc,
Lipsit de virtuți, plin de păcate 
Cuvântul evangheliei nu împlinesc.

Neiubind pe aproapele 
Am iubire de sine și mândrie,
Viață dezordonată, nechibzuită,
Uneori sunt plin de mânie.

De-aș gândi mereu la Dumnezeu
Cu totul altfel m-aș purta,
Aș pune piedică păcatelor
Și întunericul mi-aș lumina.

Mă mărturisesc Ție, Hristoase
Că mai am multe, alte păcate;
Dar cu lacrimi îmi cer iertare!
Din mila Ta, îmi vor fi iertate.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Lista autorilor

Florile vorbesc

Rugăciune